UČESNICI NASTAVNOG PROCESA I INTERNA REVIZIJA – ISTRAŽIVANJE O INFORMISANOSTI UČESNIKA NASTAVNOG PROCESA O INTERNOJ REVIZIJI
DOI:
https://doi.org/10.56362/Rev22100041PKljučne reči:
interna revizija u obrazovanju, douniverzitetske obrazovne ustanove, percepcija funkcije interne revizijeApstrakt
U ovom radu istražuje se percepcija interne revizije od strane svih učesnika u procesu douniverzitetskog obrazovanja. Istraživanja pokazuju veliku naklonost svih interesnih strana prema funkciji interne revizije u ovim ustanovama.
Reference
(1) Ministarstvo finansija (Centralna jedinica za harmonizaciju) (jul 2022) Konsolidovani godišnji izveštaj za 2021. godinu o stanju interne finansijske kontrole u javnom sektoru u Republici Srbiji, strana 56.
(2) Popović Stefan, Sonja Đukić-Popović (2021). „Značaj uvođenja interne revizije u ustanove douniverzitetskog obrazovanja.” Revizor 24, no. 94, 37-43. https://doi.org/10.5937/rev2194037P.
(3) Popović, S. Đ., Beke-Trivunac, J., & Popović, S., (2022). IS INTERNAL AUDIT THE COST?(ON THE EXAMPLE OF HIGH SCHOOLS). Revizor, 25(97-98), 111-120. DOI: 10.56362/Rev2298111P.
(4) Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, Interna revizija, https://www.tf.uns.ac.rs/o-nama/fakultet/interna-revizija.html - preuzeto 05.11.2022.